Objednat servis Posted on 28.4.2016 by administrator Průběh objednání opravy Po vyplnění formuláře vás budeme kontaktovat v nejbližším možném termínu. Dohodneme s vámi podrobnosti doby opravy a její orientační ceny. Předání je možné osobně po předešlé domluvě ZDE nebo poštovním kurýrem. Do dvou pracovních dnů se vám ozveme s konkrétní nabídkou opravy. Svoz a odvoz zařízení poštovním kurýrem je započteno v opravě. V případě neuskutečnění opravy platíte pouze poštovné. Zjištění závady vždy poskytujeme zdarma. Kontaktní údaje Jméno a Přijmení (Případně název firmy) Telefonní číslo E-mail Způsob předání Osobní převzetí Praha (Sídlo firmy)Vyzvednutí kurýrem (Celá ČR) klikni (roleta) Osobní převzetí je možné po předchozí telefonické domluvě. Když zvolíte možnost dopravy kurýrem bude poštovné tam i zpět započteno v opravě. Jestliže se zařízení nebude opravovat bude vráceno za cenu poštovného. Adresa Ulice a číslo popisné Město/Obec Poštovní směrovací číslo Technické informace zařízení Produkt NotebookTabletTelefonAll-in-oneStolní počítačJiné... klikni (roleta) Výrobce zařízení (Acer, ASUS, Apple, DELL, hp, Lenovo, Toshiba, SONY) Model Produktu Sériové číslo Technický stav zařízení Bylo zařízení poškozeno tekutinou? NEANO klikni (roleta) Vyberte možnost, zdali bylo zařízení polité nápojem či jinou tekutinou. Je zařízení mechanicky poškozené ? NEANO klikni (roleta) Vyberte možnost, zdali má zařízení viditelné známky poškození. Pokud ANO přidejte do popisu závady. Příklady: Praské LCD, zlomený pant, prasklé šasí či plasty. Popis závady Popište problém který bychom měli vyřešit Kontrolní otázka Kolik je součet 2 a 8? Nápověda:součet je znaménko +, odpověď napiště jako číslovku!