Objednat servis

Průběh objednání opravy

Po vyplnění formuláře vás budeme kontaktovat v nejbližším možném termínu.
Dohodneme s vámi podrobnosti doby opravy a její orientační ceny.
Předání je možné osobně po předešlé domluvě ZDE nebo poštovním kurýrem.
Do dvou pracovních dnů se vám ozveme s konkrétní nabídkou opravy.
Svoz a odvoz zařízení poštovním kurýrem je započteno v opravě.

V případě neuskutečnění opravy platíte pouze poštovné.

Zjištění závady vždy poskytujeme zdarma.

Kontaktní údaje

Jméno a Přijmení (Případně název firmy)

Telefonní číslo

E-mail

Způsob předání


klikni (roleta)
Osobní převzetí je možné po předchozí telefonické domluvě. Když zvolíte možnost dopravy kurýrem bude poštovné tam i zpět započteno v opravě.
Jestliže se zařízení nebude opravovat bude vráceno za cenu poštovného.

Adresa

Ulice a číslo popisné

Město/Obec

Poštovní směrovací číslo

Technické informace zařízení

Produkt

klikni (roleta)
Výrobce zařízení
(Acer, ASUS, Apple, DELL, hp, Lenovo, Toshiba, SONY)

Model Produktu

Sériové číslo

Technický stav zařízení

Bylo zařízení poškozeno tekutinou?

klikni (roleta)
Vyberte možnost, zdali bylo zařízení polité nápojem či jinou tekutinou.
Je zařízení mechanicky poškozené ?

klikni (roleta)
Vyberte možnost, zdali má zařízení viditelné známky poškození. Pokud ANO přidejte do popisu závady.
Příklady: Praské LCD, zlomený pant, prasklé šasí či plasty.

Popis závady
Popište problém který bychom měli vyřešit

Kontrolní otázka

Kolik je součet 2 a 8?

This entry was posted in . Bookmark the permalink.